Politica de garanţii

Pentru spulbera orice urmă de îndoială din partea potenţialilor noştri clienţi, Casa Elvira a introdus garanţia de restituire a avansului. Astfel, orice turist care sesizează diferenţe între informaţia prezentată pe site şi realitatea existentă primeşte avansul înapoi. Toţi turiştii care ne-au trecut pragul au putut constata că imaginile de pe site-ul nostru reflectă 100% realitatea şi nu sunt trucate sau „ajustate” pentru a atrage turiştii într-un mod incorect.

Mai mult decât atât, am extins garanția:
– ai făcut o rezervare pentru minim două nopți, achitată în avans
– ai ajuns la pensiune
– ai beneficiat de servicii de cazare și masă în prima seară
– ceva dintre aceste servicii nu te-a mulțumit, ți-a înșelat așteptările sau nu a fost în concordanță cu cele prezentate de noi pe site

atunci

ÎȚI RETURNĂM INTEGRAL SUMA ACHITATĂ, ASUMÂNDU-NE NOI ÎNTREAGA PIERDERE!*

(*cu o singură condiție: să ne menționezi explicit nemulțumirea produsă, pentru a ne putea corecta în viitor)

În ceea ce priveşte masa, păstrăm aceeaşi politică: dacă nu vă place ceea ce aţi comandat, primiţi pe loc banii înapoi. Iar dacă nu v-aţi săturat, suplimentul este din partea casei!

Politica de garantii la pensiunea Casa Elvira

Politica de anulare şi rambursare

Anularea rezervărilor se poate face gratuit cu mai mult de 3 zile înaintea sosirii (până la ora 14.00).
Se va încasa 50% din prețul total al cazării dacă se renunță la rezervare în cele 3 zile înaintea sosirii.
După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de
politica acesteia.